Ravinto
4 askelta ravitsevampaan aamupalaan
Ravitsevien ruokien syöminen heti aamupalalla edistää terveyttä ja tarjoaa tarvittavan energian hyvien valintojen tekemiseen koko päivän ajaksi.
Sponsoroitu
5 faktaa vastuullisesti pyydetyistä merenelävistä
1 ”Mahtavat merenelävät” ovat täynnä ravinteita Merenelävät ovat täynnä tärkeitä ravintoaineita, kuten sinkkiä, rautaa, A- ja B12-vitamiineja sekä omega-3-rasvahappoja, jotka ovat kaikki välttämättömiä ihmisten terveydelle. Rasvaiset kalat, kuten lohi ja silli, sisältävät suhteessa enemmän välttämättömiä ravintoaineita kuin pähkinät, jyvät, liha, lehtivihannekset tai siemenet. Tutkimukset ovat myös osoittaneet, että kehomme hyödyntää kalasta tai äyriäisistä saadut tärkeät … Continued
Liikunta
Hyvissä urheiluliiveissä rinnat eivät pompi
Kannattaako kunnon urheiluliiveihin satsata vai riittäkö pelkkä toppi? Kysyimme asiaa liikuntalääketieteeseen erikoistuvalta lääkäriltä.
Painonhallinta
Ravitsemusasiantuntija Patrik Borg neuvoo: ”Painonhallintaa ilman hampaiden kiristelyä”
Painon kanssa kamppailevat tarvitsevat parempia ohjeita, enemmän tukea ja vähemmän nihkeilyä.
Liikunta
Treenaa viisaammin ja estä urheiluvammat
Kuinka harrastaa välttäen urheiluvammat? Bulevardin klinikan urheilulääkäri Harri Hakkarainen tietää, miten treenataan turvallisesti. Painoarvoa tietämykselle antaa hänen koulutuksensa urheilulääkärinä sekä urheilufysiologina ja -valmentajana.